lördag 8 december 2007

Idol 2007

Marie Picasso vann idol 2007 :)
Om det nu är ngn som har lyckats missa detta..
Hon gjorde väl inga höjdar uppträdanden igår, men hon har ju en sån grym röst!

Jag är iofs väldigt trött på att hon alltid måste gråta och berätta hur glad hon är och detta betydde så oerhört mkt för henne. Jaja, vi fattade det dom första hundra gngerna hon sa det..

Detta var (enligt mig) hennes bästa framträdande

Grattis till Marie och allt det där, men nu kan väl dom ändå inte börja om med allt det här??
För är det verkligen någon som har orkad sitta som klistrad framför TVn varje fredag..?

Själv tkte jag inte att det var ngn höjdare detta året faktiskt..
Speciellt inte efter att Christoffer åkte ut ;)

Mora - Frölunda 3-3
Alltid ngt :)


16 dagar kvar till julafton
Fortfarande inga paket köpta..

2 kommentarer:

Viktoria sa...

jag tyckte att det var jättesvårt att gissa vem som skulle vinna. Marie sjunger ju bättre, men Amanda har ju en bättre show. Det blev nog rätt som vann till slut iaf!
Kram på dig!

Anonym sa...

Marie är den nya Carola, tyvärr..
Christoffer och Daniel i finalen hade jag gärna sett.