söndag 9 december 2007

Hoppas alla har haft en bra andra advent

Jag har en:
(x) mamma
(x) pappa
() styvmamma
() styvpappa
() bror
(x) syster
() systerson
(x) systerdotter
(x) mobiltelefon
() eget badrum
(x) eget rum
() swimmingpool
() hot tub
(x) gästrum
(x) dator
(x) TV
totalt: 9

(x) säng större än normalt - Ja.. Lite kanske ^^
(xxxxxxx) mer än fyra par skor
(x) solglasögon
(x) klocka
(x) mp3/ipod
() ett fungerande PSP - Ett vad..?
() xbox/gamecube som funkar
() nintendo 64 som funkar
(x) gameboy/advance
() nintendo ds
totalt: 6

() pokerbord
() basketkorg
() hockeyspel
() biljardbord
() fooseball
totalt: 0
() nattduksbord
(x) dator på rummet
(x) mp3
() har du något klädesplagg från Abercrombie eller Hollister/ AE
totalt: 2

() jobb/sommarjobb
() shoppar minst en gång i veckan
(x) kamera/videokamera
(x) telefon
(x) kompisar
totalt: 3

() skooter/moppe/4-hjuling/bil ( egen )
(x) gitarr/trummor
() Piano/Keyboard
(x) något annat instrument
() varit på en kryssing
(x) rest utomlands
() haft en personlig tränare
(x) träffat en kändis
totalt: 4

(x) platt/locktång
() har varit i en slagbur, som är till för baseball
() har tusen spänn på dig just nu
(x) rest i Europa
() varit på Hawaii
() varit i USA
() varit i Asien
() varit i Sydamerika
totalt: 2

(x) föräldrarna har bil
() jet ski/båt
() husbil/vagn
() jag har en bil
totalt: 1

(x) hemgjord mat nästan varje dag
(x) suttit i en limo
() suttit i en helikopter
(x) äger en digitalkamera
() laptop
(x) dator
totalt: 4

totalsumma: 31

0-21= ghetto-kid
22-32= vanlig - En sån tur ^^
33-39= bortskämd
40+= överklassens snobb



2 kommentarer:

Viktoria sa...

hihi...jag fick 30 jag ^^
tur att man inte är snobb ;)
kram

Anonym sa...

jag minns inte vad jag hade exakt, fick iaf vanlig. Men det är så maxat bildis-nörd som de kan bli, halva biddagboken är fylld med dessa test. Det nyaste är "hur mkt är du värd?" där man (svara) kryssar i blond = 1000kr etc.