torsdag 6 december 2007

Nu känner jag att det börjar smyga in så tecken i vardagen som liksom varnar lite om att det är dags att ge sig ut på jakt efter julklappar, för nu är det inte alls långt kvar..

Igår träffade jag Viktoria och gick på Liseberg :)
Supermysigt med alla ljus och lampor och allt vad det är..
Jag har alltid varit lite extra förtjust i träden där.. På vintern alltså, när dom är fyllda med lampor, på sommaren är dom väl bara.. vanliga träd typ ^^


Det var iaf väldigt kul att träffa Viktoria igen och hon gav mig Little disfunk-singeln :)
Blev grymt glad när jag märkte att Any Operator också fanns med där!!
Tack igen! :)


Ikväll bär det av till Scandinavium tillsammans med Nillan..
Frölunda - Timrå, yes.. känner på mig att Frölunda börjat få upp tempot nu ;)
Men jag säger inte för mkt för man vet ju aldrig..


Zlatan är ju numera uppe i 8 mål i Serie A.. Härligt :)


18 dagar kvar till julafton..
0 julklappar köpta..


Dags att börja??

1 kommentar:

Viktoria sa...

vad mysigt det var igår! <3
kanske dags att gå på ishockey igen, jag har faktiskt bara varit på det en gång :(
kram