tisdag 27 november 2007

En sak som slog mig igår..
Det är snart bara ett år kvar och sen är jag klar med skolan.
Vad tusan gör jag då??!
Snacka om att någon kommer ligga med värsta ångesten natten innan studenten om man inte har bestämt sig för vad man vill göra..
Så nu måste jag börja fundera.. På vad jag vill göra asså..

HA!
Ska jag bestämma mig för vad jag vill ägna största delen av mitt liv till??
Yeah right.. Jag kan ju inte ens bestämma mig för vad jag ska äta till middag ^^
Journalistyrket har ju alltid lockat, men efter att ha fått höra att Det är alldeles för många som vill bli journalister.. så har jag börjat inse att jag måste ju faktiskt ha en reservplan, men å andra sidan så ÄR det ju faktiskt några som kommer lyckas med att komma in på journalisthögskolan så varför inte jag??

Som det känns nu är det journalist som drar mest, men vem vet.. Om några månader har jag kanske tappat intresset..
Det är just därför jag måste börja fundera..
Hmm.. vad ska jag äta idag..??








No..
Have you heard the word no, no, no?

5 kommentarer:

Anonym sa...

kör hårt på det f!! förstår precis känslan! =) men det löser sig nog nån gång haha
på tal om mat så är jag sjukt sugen på pannkakor =P

Anonym sa...

Ju uscha! Det är ju så mycke värre än att välja gymnasieutbildning. Jag har ju 2 år kvar men det ä fan inte så långt som man tror det går skitfort. Nää, ingen mer ångest här nu. jag brukar alltid få andra människor till o välja vad jag ska köpa för grjer o vad jag ska äta osv mend et går ju inte fråga om det här heller :P Nä, får tänka vidare och se vart man kommer.

Kram

Viktoria sa...

vad blev det för mat?? ;)
jag usch alla börjar fråga mig det redan...jag har ingen aning jag.
Men det lär nog lösa sig för oss båda till slut.

Men som sagt:"let your body decide"
Kram <3

Anonym sa...

Ja du har tur du som inte har långt dit ;D Iofs det ä väl ca 1 timme med tåg de ä ju inte sååå farligt ändå för mig (: Jag överlever iaf x)

kram

Anonym sa...

Yes Kristina är hennes namn :)

Inte kul att du fått blåmärke :/.. JA men du hinner nog klura ut vad du vill göra efter skolan ,ska du se :)