måndag 26 november 2007

Blåmärke och svullet öga

I’m only saying that where I come from
People find it very fashionable
to burn like a flame
Never get tame
Grown-up and lame




Cupen sick sådär^^ Men kul hade vi iaf :)
Då ja.. Idag va det sådär kul när man vaknade och knappt kunde röra foten (smällde ihop med motspelare några gånger i söndags ;)) och för att göra allt bara lite lite bättre hade jag också fått en smäll under ena ögat som började se misstänktsamt svullet ut ^^
Om man inte visste bättre kunde man tro att jag varit i slagsmål..
Så veckan börjar alltså med typ världens största blåmärke (jag har iaf inte sett större) på benet och en svullet öga.. Haha låter som detta kan bli en höjdar vecka ;)
Men kul hade vi ju som sagt var och snyggast-tröjor kategorin vann vi också.. Överlägset =D

4 kommentarer:

Anonym sa...

att man har roligt är det viktigaste!
Är du säker på att du inte har vart i slagsmål?? ^^
kram <3

Anonym sa...

Jag tror på slagsmål, jag!!! Ha ha!

Anonym sa...

japp håller med dig Frida! För att ha tränat en gång o hade en på bänken o spelade mot 25-40 åringar som va jätte seriösa o hade tränat mkt så var vi gryma =D och lätt att vi hade de snyggaste tröjorna! Men bättre lycka nästa gång! Fin polle vi fick av din fader då =) hihihi // Lorran

Anonym sa...

HAHAHAHHA XD Det komemr säkert bli en toppenvecka nu eftersom du har haft all otur redan ;D Det kan man ju iaf hoppas på. Jag hoppas på det, för din skull då XD hahah *flumm*

Kram ^^