måndag 12 november 2007

Ark på fotbollsgalan ikväll :)

Måndag igen..
Och jag misstänker starkt att detta kan vara en av mina turdagar ^^

Blev på ganska bra humör när jag förengångsskull var i tid och slapp springa till busshållplatsen..
Men tror ni att bussen var i tid då??
Nej, nej, inte en chans.. Den kom faktiskt inte överhuvudtaget.. Men på något sätt lyckades jag komma i tid ändå.. Duktigt jobbat ;)
Sen hur provet i körkortsteori gick kan vi ju hoppa över att prata om..

Min turdag började nog efter den lektionen någonstans..
Först slapp vi ha svenska, vilket betyde att jag slutade 11.20 :)
Efter att ha ätit på Paprika med Felicia och Sofia begav jag mig till telenor (det har varit så himla dyrt för mig att ringa från mobilen.. Typ 5.75 kr i minuten!!) men snubben i telenor-butiken ringde ett samtal och viola så var det fixat.. Mycket bättre :)
Efter det gick jag till Johanssonsskor och gissa vad??
Skorna jag har letat efter (tanten på stan sa att det inte fanns storlek 39 kvar i hela Gbg) fanns i just storlek 39 och då kan ni ju tänka er att jag slog till :)

Dagen blir ju inte precis sämre av att det är fotbollsgalan ikväll..
Ark är ju där och uppträder!!
Har längat efter Ark sen jag var i Rottneros i sommras.. Ska bli grymt att se Ola och grabbarna in action igen!









Helgen spenderades i Karlstad.. (igen).
Och träffade Viktoria (igen).
Hah det var riktigt roligt :)
Men vissa av hennes kommentarer undrar jag vad hon tänkte på när hon sa.. Tex. När vi diskuterade Daniels (i Idol-juryn) frisyr..
Eller snarare brist på frisyr ^^
Jaja.. Det måste vi göra om iaf :) Träffas alltså.. Inte diskutera Daniels frisyr..




Glöm nu inte fotbollsgalan ikväll på Tv4!!
Gissa om jag kommer sitta bänkad ;)
Tänk er.. Zlatan och Ark på samma kväll.. Full pott!! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha....jag kan säga roliga saker ibland jag^^ Idag skulle jag åka tåg och då började jag gapskratta åt nästan ingenting. Hela vagnen kollade på mig. Det var kul det! ;)
Ha det bra!
kram

Anonym sa...

åh du fick stövlarna =) riktigt snygga!! måste bara tillägga att jag inte ser hemsk ut i skolkatalogen! yippi!