lördag 17 november 2007

Inte igen...

Uhh.. Då var man sjuk igen då..
Det var då tusan vad jag alltid ska bli förkyld.
Verkligen alltid!!
Jag måste typ vara extremt lätt smittad =/

En dag som denna då man behöver missbruka nässpray och all snön (all och all.. jag kanske ska skriva den snön ist, för det är ju knappast så att marken är helvit..) har smält bort pga av regn, så behöver man bli lite extra uppiggad.
Därför tänkte jag lägga upp en liten film från Parlamentet här..
Är väl egentligen inget större fan av parlamentet, men just detta klippet skrattar jag åt varje gång :)

Enjoy..

- Hon vet vad som är topnotch

Cumpleños feliz Sara!! (stavning??!!??)
(I efterskott).. Men skrev ju inget igår så det får bli såhär ;)


Spanien - Sverige ikväll.. Med en Zlatan i högform (??)
Vinner Sverige, eller det blir lika är vi klara för EM..
Förlorar vi, men Nordirland tappar poäng mot Danmark är vi också klara :)
Haha är jag insatt eller vad?? ;)
Jag satsar iaf på 1-2 ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch jag är också sjul :(
Vi hade ingen nässpray hemma, men nu är den inhandlad.
Krya på dig!
kram

Anonym sa...

Ha ha
Jätte rolig kille ju :)