söndag 4 november 2007

Skola imon.. Redan :(

Oh, vad tiden går fort när man har roligt!

Haha, värsta klyschan.. Men det kanske ligger något i det.
För trots att jag har utnyttjat detta lovet till max så är det redan slut.. Alldeles för snabbt!


Startade alltså mitt höstlov i Uppsala, med pappa, och avslutade det i Karlstad.
Men även om det gick fort så var det grymt roligt :)
Förrutom att ha träffat massa människor (bl.a. Viktoria :)) så hann jag ju med att bli Halloween-sminkad också.. (Är nästan ett måste när det bara är Halloween en gång om året..).


Och ett ganska bra jobb gjorde hon, min sminkös, för det såg inte ut som jag riktigt^^


Många stilar har blivit provade i Karlstad genom åren.. Den i mitten är halloween-sminkningen.. Men det kanske ni redan har listat ut ;)


Har verkligen haft ett ganska lyckat lov..
Nu är det bara det där jäkla matteprovet man ska få tillbaka.. Varför det nu är nödvändigt.. Usch.. Jobbigt, jobbigt..




Var det någon som missade MTV-galan??
Det var ändå ingen höjdare om jag ska vara ärlig..
Årets svenska band blev Neverstore..
WHAT?!? Vad hände med The Ark liksom??

Såg Neverstore på NRJ in the park på Liseberg i sommras och tro mig.. Dom har ljusår kvar till Ark-klass..
Men å andra sidan har väldigt många band långt till den klassen ;)

Avril Lavigne vann iaf pris som årets bästa solo-artist.
WHAT?!? (igen) Varför hon..??

Det bästa med galan var nog att 30 Seconds to Mars vann ett pris (Kommer inte ihåg vilket.. Typ bästa grupp..) och man fick se lite av Jared Letho.. Mums :)
OCH
att Tokio Hotel gjorde ett grymt bra framträdande..
Har aldrig riktigt fattat grejen med det bandet, fast jag lyssnar ju iofs inte på deras musik.. (Har hört en låt; Monsoon, men den är ju ganska bra ändå..).
Jag märkte iaf att sångaren där var riktigt snygg ju.. (08 Lärde mig att han hette Bill).. så jag märkte att Bill (något efternamn gissar jag att han har) var riktigt snygg..

Men även Tokio Hotel har låångt kvar till The Ark och även om Bill var snygg (oj, typ tredje gången jag nämner det nu..) så når han inte riktigt upp till Ola Salo-klass..








Juventus-Inter 1-1..
Ganska rättvist ändå, med tanke på att hjärtat säger både Juve och Zlatan ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Såg mtv-galan, men den var textad på tyska så det gick väl sådär ;)
Håller med om att The Ark skulle ha vunnit priset såklart. Jag fattar inte...jag var i ett helt hus med skor, men jag hittade inga. Lite konstigt tycker jag....men men
Hopppas att du har det bra!
kram

Anonym sa...

Hahah ja tror vi har tittat på i princip samma skor xD Bara det att dom jag tittat på inte har någon text xP hur lång ä du förresten? ^^

Du verkar ha haft ett bra lov iaf (: puss

Anonym sa...

Hej gull gull :)

Jaså så du tittade också på EMA-galan? Jag stängde av direkt efter att Ark inte vann. Själv har jag också sett Neverstore på NRJ in the park i Malmö. Visst var de bra, men som Ark?? Nej never aldrig.

Kul att The ark vann på nIkelodeongalan iaf xD

Bill Kaulitz, kan det vara det efternamnet du söker??

Puss på dig, vi måste höras snart!