söndag 18 november 2007

Now he has become, the father of a...daughter :)

Var (som vanligt??) lite halv korkad idag och tränade fotboll, trots att jag är förkyld och nu troligtvis (förhoppningsvis INTE!) kommer bli ännu sämre..

Ångrade mig iaf så fort jag kom innan för dörren och för att försöka göra saken lite bättre tog jag en varm dusch och kröp ner under täcket ^^

Just d.. Såg Hairspray idag också.. (Nej, min blogg är inte döpt efter den filmen på något sätt, utan från New Pollution av The Ark.. Surprise, surprise..^^)
Helt okej faktiskt.. Lite förutsägbar, men funkade..


Blev lite fundersam när huvudpersonen sprang runt med någon slags blondering i luggen..
Inspererad av Ola?? - Hmm.. Eller det kanske är tvärtom..?

Först nu börjar jag lugna ner mig lite efter Arkarnas framträdande på fotbollsgalan.. Saken blev ju inte bättre precis när jag fick tag i videon där ifrån ;) (Jag tyckte det var jättebra, men folket i min omgivning tröttnar väl på att höra mig tjata om Olas läderdress ^^)

Ola jaa.. Han har studsat runt inne i mitt huvud ett bra tag nu..
Ett bevis på det är väl att när jag i fredags skulle prata med min historielärare (Ulla heter hon) och kallade henne för Ola..
Tydligen var inte mina tankar med mig i skolan just då ;)


Självklart vill jag passa på att säga grattis till Jepson som nu har blivit pappa till en liten flicka :)


Hm.. Trodde jag verkligen 2-1 till Sverige igår mot Spanien??
Ehh.. Det var ju ungefär så det gick (inte..)..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig bild på Jeppe!
Så du börjar komma ner på jorden nu Frida?? ^^
Ha det bäst!
kram<3

Anonym sa...

Aaahw grattisgrattisgrattis till Jeps! :D:D óch grattisgrattisgrattis till hans dotter som kommer få en underbart go farsa, hon kan skratta sig lycklig x)

Olas läderdress, den kan du tjata om hur mycket som helst med mig xD Älskar den! ^^

Kram

Anonym sa...

Friiiiiidaaa =)=) Nu komenterar jag din blogg här, bara för att jag aldrig gör de annars=P
Hahahahah vet nog va du tänkte på när du kallade ulla för Ola.....^^ de e inget o skämmas för hahaha ..jag tycker oxå att hon e snyyggggg =P hahaha...du förstår säkert vad jag menar hahaha ...^^ ses i skolan imon ..o glöm inte o ta på dig ngt riktigt raffigt imon ..vi ska ju trots allt va med i TV...=)=) hahahah Love You Babe =)=)Pööössssssssssssssssss....PS, jag menar ngt riktigt raffigt...detta e våran chans o bli upptäkta kanskeeee =P=P hahah DS

Adore sa...

Anonym, anonym.. Jag vet alltför väl vem du är ^^

Jaa.. som sagt va mina tankar på annat håll just när jag kallade henne Ola..
Och det skäms jag absolut INTE för!!

Var tvungen att redigera din kommentar lite.. Tnk på att vem som helst kan läsa ^^
Men jag vet ju vad du skrev och vad jag (INTE) har sagt ;)

Japp.. Imon gäller det att synas.. Kanske ska man ta ngt neonfärgat så man lysser upp lite ;)

Anonym sa...

Här har du en som iaf aldrig tröttnar på ditt snack om Ola och de andra arkarna.. Det där med läraren var ändå ganska skojigt ;)

Ja man är så otroligt glad för Jeppans skull :)

Jag måste ju faktiskt ta och kolla på Hairspray.. Den verkar sjukt bra. Å den där blonda slingan, det låter intressant :)

Älskar dig <3