lördag 24 november 2007

Jaja, min fantasi har tagit ledigt ett tag så därför tnkte jag passa på att göra ett litet test ;)

Vad såg du senast på TV?
Timon och Pumba, med min systers barn ^^
Vad hör du just nu?
Olas underbara röst i "Opera"
När skrattade du senast?
Igår kväll, när Pernilla fick ett skrattanfall ;)
Vilken film såg du senast?
Såg faktiskt Ocean Eleven på TV i typ förrgår..
Tycker du om att dansa?
Yeah ;)
Fast beror på humöret ^^
Om du får barn och det är en flicka, vad får hon heta?
Oj.. Jag har alltid gillat Tea..
När går du upp på morgonen?
När jag ska till skolan.. Alldeles för tidigt..
Hur många timmar sover du per natt?
Typ 6.. Ett under att jag fortfarande står på benen..
Vilken är din hårfärg?
Varierar lite, men nu blond :)
Hur många par skor har du?
Eh.. För många??
Vad längtar du till?
Nästa sommar med (förhoppningsvis) massa Ark-konserter :D
Har du körkort?
Nej, men snart hoppas jag
Vad är ditt favoritgodis?
Har alltid varit svag för choklad
Morgon- eller nattmänniska?
Natt.. Utan tvekan..
Bästa film?
Har alltid gillat Gladiator, men The Notebook ligger nog också i topp..
Vill du tatuera eller pierca dig?
Jaa.. Tatueringar är fint :)
Är du seriös?
Nja.. Eller med vad..??
När är du som lyckligast?
När jag umgås med folk som betyder något!
Har du några förebilder?
Zlatan och Ola Salo


Ohh!
Fotbollscup imon..
Jag ska leka Zlatan ^^
Önska mig lycka till :D

1 kommentar:

Anonym sa...

LYCKA TILL IMORN!
Gör många mål nu tjejen!
Vi får ta och se arkarna i sommar! ;D
kram <3