tisdag 13 november 2007

WOW!

Tur att jag hade buffertdag idag och var ledig från skolan..
För wow..

Har fortfarande inte varvat ner helt från fotbollsgalan igår.
Så fort Arkarna körde igång (Little disfunk you, för dom stackare som missade det) så blev jag helt förtrollad..
Jag bara satt och stirrade på Ola och wow..
Jaa.. Jag kan inte hitta ord asså..
Iofs så är kanske inte Little disfunk you min favorit bland Arks låtar, men det spelar ingen roll för jag var så glad att få se dom igen..
Och det sättet dom framförde låten på kan få många att bara hoppa upp och ner där hemma i sofforna..

Vet inte hur många gånger jag har tittat på videon, men jag är verkligen fast!

Att Ola smitit in i en lackoverall kvällen till ära var ju inget som gjorde saken sämre precis.. ;)


Just d.. Höll på att glömma..
Zlatan fick ju guldbollen också!!
Han är så värd den.. Har han ens konkurrens??
- No!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha frida, du kommer aldig att komma ner på jorden :D
De var bra, men lite falsksång här och var, men det får man räkna med ibland när de turnerar mycket!
kram <3

Anonym sa...

Aaah dom va så braa :'D Ola var lite hes men vadå? underbart ^^ Älskade Sylles kläder. Nästa istid? xD sööwt!
Sen Lasses robot-glasögon, kan de bli något sötare x') Och jag vill såå ha Jepsons hatt xD

Och klaart att Zlatan fick guldbollen, vem annars? x) '

Kram <3

Anonym sa...

Aaa, ja har sett filmen så många gånger och sen när jag såg din film så kände jag att jag också var tvungen att visa den. hoppas det inte gör nått? ^^

Att han ä, grymmas av alla ;) Har till och med döpt en katt efter honom x)

Kram