måndag 5 november 2007

Jag blir väckt av Ola Salo ^^


Uhh.. Hösten är här!!

På riktigt nu..
Svinkallt när man tvingas ut (alldeles för tidigt) på morgonen..

Känns som man är den ända levende varelsen ute när man går till bussen (okej.. Springer till bussen) men det är nästan alltid några stackare som också har tvingats upp ur sina varma sängar och nu står och huttrar i busskuren..

Tack och lov så är bussen nästan alltid i tid.. Mycket bättre nu när stommbussarna infördes här (Fråga mig inte vad en stommbuss är.. Men ett väldans tjat om dom har det iaf varit.. Jag är nöjd så länge dom kommer när dom ska, sen bryr jag mig mindre om det är en stommbuss elr vanlig buss).


Tur att jag har Ark som kan förgylla mina mornar :)
Just nu är det denna låten som spelas oftast på min mp3..

The Ark - Any operator will do


En ganska trevlig start på dagen, och helt fel är det inte att vakna (jaa.. Jag skulle inte kalla det att jag är vaken när jag väl ger mig av till bussen, elr inte helt iaf ^^) till Olas underbara röst :)



Okej.. Är det någon som inte vet vad detta © är för märke??

Om det nu är någon där ute som har missat detta så är det ett märke för copyright och betyder att den som har tagit bilden (elr vad det nu är som har märket på sig) har ensamrätt till den..

Därför blev jag ju sådär glad när Viktoria berättade att hon hade hittat en av mina (copyrightade) bilder från Rottneros på en myspace-sida!!
Jag har liksom inte satt märket där för att jag tyckte det gjorde bilden snyggare elr så..

Åhh!! Hoppas Viktoria hittar den sidan igen så jag kan hm.. prata (nej, inte skälla) på personen som har snott den..

Men jag är ju ändå den ända som har alla dom bilderna i färg :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Just det ja!!
Det påminde mig om att jag ska ta och leta efter bilden, om jag nu hittar den igen.

Anonym sa...

Jag håller med dig, att vakna kan vara något av det jobbigaste som finns även om jag hatar att sova. Lät det där lite knäppt?
jaja, men sak samm, vissa morgnar vill man bara krypa ner under täcket igen. Själv brukar jag sova med Ola Salo :D HAHA
Det är det underbaraste som finns. Att sätta en Ark.skiva på repeat och sedan sover man hela natten lång :)

tack för din kommentar <3 Älskar dig verkligen!

Anonym sa...

jag ska berätta en sak för dig. Nu när du så gärna vill(lr jag var rättare sagt tvungen att lämna en kommentar, p ga av hyffs)att jag ska lämna en kommentar så ska jag berätta en sak om copyright.Även snabelan eller s ka at:s. Min gamla idiot rektorer hete nämligen så roligt ann(nåt sånt) och carina. Dem brukade skriva ett brev till alla föräldrar där dem alltid under täknade med ett copyright c på carina och ett snabel-A på ann,)lrvad hon nu hette.